Over mij

Ik ondersteun jou als MKB-ondernemer door te zorgen dat je bedrijf perfect draait. Dan kun jij je concentreren op ondernemen.

Bekijk mijn CV op LinkedIn

Al tientallen jaren organiseer ik zaken. Eerst in het toerisme en in verkoopteams, later als managementassistente en HR-professional. Door het werken in internationale organisaties heb ik ervaring met allerlei culturen en met communicatie in allerlei talen.

Die ervaring gebruik ik om op een enthousiaste manier secretariaten te ondersteunen, te adviseren en te begeleiden. Bij de bedrijfsorganisatie, bij het organiseren van zakenreizen of bij de personeelsadministratie. Ik ben flexibel. Ik kan dus een zieke of zwangere werknemer vervangen of inspringen bij grote drukte. Met de meeste van mijn opdrachtgevers werk ik langdurig samen. Zij kopen of een vast aantal maandelijkse uren bij mij in, of ze bellen me als ze me nodig hebben.

Bedrijven soepel laten functioneren. Dat is wat ik doe. Dus als u me belt met een vraag of probleem, dan ben ik er. Het wordt geregeld, foutloos en op tijd. Daar kunt u op vertrouwen.

Wilt u weten wat ik voor uw bedrijf kan betekenen?

U onderneemt, ik regel de rest

Als ervaren office manager, managementassistente en HR-expert ondersteun ik MKB-ondernemers met het organiseren van hun bedrijf. U onderneemt, ik zorg dat alle ‘belangrijke bijzaken’ geregeld zijn.

Office Support

Een perfect lopend bedrijf, ook in drukke tijden

HR-ondersteuning

Soepele, foutloze afhandeling van uw HR-administratie

Coaching en advies

Efficiënt werken is leuker én goedkoper